Besviken

Besviken är man som vanligt. Inte nog med att killen sket i en, fick även höra att han håller på med en annan tjej. Aja får skylla mig själv.  Visste innerst inne att han var ett svin, så allt man kan göra nu är att vara glad att man inte lät det gå för långt, då behöver jag inte bli sårad i framtiden. Inte sant?  Jag har därför bestämt mig för att inte vara ledsen över honom, utan vara tacksam för att jag fick veta så tidigt vad han är för person.

Men varför är det så svårt? Finns det inga normala killar nuförtiden? ja rätt så långsökt.. men herregud, jag behöver ingen drömkille på den vita hästen, utan bara en kille som inte lurar i en en massa skit.  Som att försöka locka dig, för att sen totalignorera dig. Vad är syftet med det?  Jag tror det är därför så många tjejer som blir besvikna.. inte för att killen skiter i en, utan för dem låtsas bry sig från början. Varför inte bara vara ärlig? Om jag inte är intresserad av en person så skulle jag aldrig få för mig att låtsas vara intresserad, jag skulle låta det vara liksom. Men jag antar att vissa personer behöver sitt uppmärksamhet för att överleva.

Nu ska jag ta en promenad för att rensa huvet efter helgens besvikelser hehe... men sköt om er tjejer och kom ihåg. En kille kan såra en bara när du själv tillåter honom=) Och så mycket betyder han inte för mig att jag låter honom förstöra mitt humör ens.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback