Skäms ni?

Jag undrar hur vanligt det är att inte dejta nån person just pg a vad andra ska tycka?

Jag är i den situationen att jag tänker väldigt mycket på vad andra tycker o tänker om nån jag träffar. Egentligen har jag aldrig brytt mig om sånt tidigare, men kan nu inte låta bli att bry mig.  Om någon säger något illa om den personen, och kommenterar deras utseende så tar jag åt mig direkt.  Det är nästan så att jag inte kan ta till mig det jag själv tycker.

Jag har även märkt att jag vill få någon slags bekräftelse på att personen är okej innan jag går vidare..annars vill jag inte fortsätta med relationen. Man vill ju så gärna att andra ska tycka att ens pojkvän är snygg och bra osv.  Innerst inne vet jag att det är fel.. men jag vill inte skämmas över min kille. Fastän det är jag som ska vara tillsammans med den personen så vill jag att andra ska vilja ha honom också. Jag tror att många håller med, och att det får en att vilja hålla i sin partner mer. Man vill gärna visa upp honom och få skryta lite.

Hur är det med er? Tänker ni på vad andra tycker om er pojk/flickvän?




Kommentarer
Postat av: Gustav

Tack så hemskt mycket : )

2009-03-12 @ 08:22:14
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: Eva nazemson

Vad glad jag blir =) tack tjejen!!

Hoppas du får en toppendag!!



många kramar/ eva nazemson

2009-03-13 @ 12:45:10
URL: http://www.hanky.se/eva
Postat av: Martina

Jag har nog haft en av varje själv ! :) Man får helt enkelt testa sig fram tills man hittar den perfekta kombinationen!



För o kommentera detta inlägget du skrivit - jag har varit i samma sits. Vart tillsammans med en kille - inte för min skull men för andras. Någon som inte alls var min typ, vi var på 2 helt olika nivåer. Men ändå stannade jag enbart pga vad andra tyckte. Tro mig, det lönar sig inte! Man får inte ut något utav det. Nu har jag en kille som jag känt par år o som jag.. ah va ska man säga, trånat efter i princip. Man ska våga "chansa". Jag gjorde det till slut och fick det jag ville ha - och alla jag presenterat honom för älskar honom. Alltså - chansa. Bara så finner du riktig lycka!

2009-03-13 @ 12:46:49
URL: http://hrvatica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback