The Trouble With Love Is...

en liten uppdatering...

Jag kan inte glömma honom, oavsett hur mycket jag försöker.  Killen jag nämnde tidigare dvs.. Jag hade smsat honom, och sen har jag inte fått något svar.  Sedan såg jag honom på en fest, och han verkade oberörd och sa bara hej och hejdå.. Jag blev jättebesviken, och förvirrad.. Varför visade han intresse strax innan dess, ångrade han sig plötsligt? Aja bestämde mig för att lägga ner det, när jag ändå inte kommer att få något svar.

Fick idag veta av en kompis, att han tyckte jag var en bra vän..  hon berättade även att han har känt sig lite deprimerad och ensam på sistone.

Jag är inte längre arg, utan tycker bara synd om honom. Jag kan inte berätta vem han, då jag vill hålla bloggen anonymt än så länge.. men han och jag är liksom besläktade på något sätt.. dvs ingifta släktingar. Så han är en kille som jag alltid kommer att träffa på och få höra om. Även om 50 år..

Nu till saken,  jag tror att han var lite försiktig med mig just p ga det.. att släkten ska få veta allt. Man ville inte att folk skulle börja prata om oss innan jag visste att han verkligen var en kille jag kan tänka mig att dejta.

Men han svek mig, och lade ner det hela. Jag har haft känslor för honom i flera år, men hade inte fått någon respons förrän nu. Och nu är det borta igen.. och jag vågar inte kontakta honom igen.  Men nu när jag fick reda på att han är lite deprimerad så har jag lust att bara smsa och skriva något snällt.. vad som helst, fråga om han mår bra.  Jag behöver inte dejta honom på direkten, utan vill först och främst vara hans vän. Men vet inte hur han skulle tolka det. Vad tycker ni att jag ska skriva för sms? Vi hade något på gång nån vecka sen, sen slutade han höra av sig.. men trots det så tycker jag synd om honom för jag tror inte att han menade att såra mig. Han orkade kanske bara inte just då. 





Kommentarer
Postat av: DIANA

Hej M! Så här ligger det till!

En kille tar det han vill ha...hade han velat försöka hade han gjort det på något sätt. Killar är inte särra att ta för sig av det goda så att säga. Sen vad det beror på att han "inte vill vara med dej" är en helt annan femma. Det kan bero på släkten osv. MEN skicka inget mer nu.

har man blivit "avtänd" på någon 1 gång kommer man aldrig mer få tillbaka intresset...

Låt honom komma till dej om han vill ha dej. Hur svårt det än är. DU MÅSTE.

Jag är bara ärlig...



Mvh/Diana

2009-05-11 @ 11:59:31
URL: http://dianap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback