Hemlighet

Oj, ska berätta om en rolig sak. Ibland blir jag imponderad. Jo killen som jag har kontakt med, distansgrejen, jag lyckades komma in på hans hotmail adress. Jag vet, jag är en bitch, men visst behööver man veta vissa saker ibland haha. Visste inte riktigt vad jag skulle finna där..men var beredd på det.

Iaf.. han hade fått mail från 2 andra tjejer som han tydligen hade haft nån fling med. Och dessa tjejer verkade extremt kära i honom, nästa så jag tyckte dem var mer patetiska än mig som lyckades komma på hans lösenord? Dem skrev 5 mejl om dagen till honom, men jag blev lite glad att han totalignonerade dem. Dem undrade varför han aldrig hörde av sig osv.

Jag ville inte "förstöra" hans liv direkt, så jag gjorde inget medans jag var inne på mailet. Jag ville bara läsa på, och ta reda på hans förflutna liv haha. Men en sak överraskade mig, han var medlem på en sida där han letade efter sällskap...vad det nu kan betyda? KK? Trodde inte det om honom faktiskt..men han har inte varit inne på jävligt länge så jag förlät honom för det.

Men den här ena tjejen som skrev mail till honom började irritera mig. Jag kom på iden att komma in på hennes mejl också, vilket jag lyckades med. Jag vet, ni hatar mig nu..

och sen skrev jag till honom på msn genom hennes mail.. bara för att ta reda på vad han skriver till andra. Och han verkade vilja se henne igen, och bad henne att komma och hälsa på honom.  Ah vilket svin...Jag frågade även om han var singel, om han ville ha ett förhållande osv. Och ha sa att han inte gillade tjejerna där, eftersom dem var för slampiga. hm.


Och sen säger han till mig att någon tjej ville komma och besöka honom..och att han tyckte hon var jobbig. Men han har ingen aning om att jag vet allt det..för personen han skrev till var ju mig. Hänger ni med?


Nej detta är inget jag vill rekommendera, och jag har personlighet ingen erfarenhet av att hacka in mig på konton haha. Men det kanske var meningen att jag skulle se vad han höll på med... och nu vet jag. Men samtiidigt så tror jag att de flesta killar är som honom när det gäller internet.

Men jag kan inte sluta att undra.. vad fan gjorde han på den där hemsidan? Ibland måste man älska internet, man får ju reda på så mycket! Men jag måste erkänna, han var "renare" än vad jag trodde.. jag väntade mig faktiskt det värsta!   ...Gee.. I´m a nerd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback