Ångest

hejigen, nu har man varit ute o gått en runda, alltid lika skönt. Trodde att jag skulle må bättre, men det gör jag inte. Kan inte riktigt komma över honom iaf.. känner mig besviken och ledsen. Är  arg på mig själv för att jag trodde att det fanns en chans med honom, fast jag visste vilken slags typ han är. Varför tillät jag mig själv att ens svara på hans sms osv? Blev glad varje gång,men nu sitter jag här och ångrar allt.

Jag hade verkligen inte förväntat mig något särskilt, utan bara träffas lite då och då och lära känna varann bättre, men inte ens så långt kom vi. Han bryr sig helt enkelt.

Vill bara gråta nu, och har ingen att vända mig till. Jag hade velat säga till honom hur jag verkligen känner, att jag är arg för att han beter sig så, och varför han gjorde det. Men det kommer aldrig hända.  Istället sa han bara hej och hejdå i helgen..inget mer. I slutet av kvällen när han gick hem så kände jag mig helt gråtfärdig och tänkte; var det allt? Jag som hade sett fram emot nåt mer...åh,  lessen e jag nu. Men tror att jag kommer över det snart, men än så länge känns det väldigt oklart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback