Den rätte för Rosing

Har ni sett programmet? Jag skäms men jag får erkänna att jag följer det. Jag trodde att det skulle vara lite bachelor-aktigt, men icke. Kanal5 har lyckats samla ihop alla Sveriges bönder och sätta ihop ett program av det. Sedan förstår jag inte varför Linda vill dejta en 19-åring? Jag som är 23 år skulle aldrig kunna tänka mig en yngre kille. Jag vill inte bli så desperat när jag passerar 30-års gränsen att jag börjar dejta tonåringar. Lite besviken blev jag när den snyggaste killen fick lämna programmet. Varför?!  Ne men killen hade personlighet iaf.  Vem tyckte ni var den bästa kandidaten?




 


Kommentarer
Postat av: hannah:)

haha jag tycker det va skoj!:)

2009-03-06 @ 20:10:31
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback