Fatta vinken?!

Jag tycker att det är så jobbigt när vissa killar inte fattar att man inte är intresserad. Varför fortsätter dem att höra av sig och skicka sms? Jag kan inte riktigt förstå det.. Det finns en kille jag träffat bara en enstaka gång, men han verkar ha fastnat för mig rejält. Killen skickar sms hela tiden, fast jag inte väljer att svara. Okej, jag erkänner att jag har svarat på nåt sms, men det är bara för att jag inte vill framstå som en bitch, för jag är inte en sån person. Men seriöst, var drar man gränsen?

När jag svarade på smset så var det kort och oftast sent svarat, men självklart så får jag ett tillbaka direkt. Och då ignonerar jag det, men sen får jag ett till..och ett till.  Gud, vad gör man? Jag vill inte behöva säga; nej jag vill inte ha dig. Men jag tycker att han borde förstå att jag inte är intresserad, annars hade jag ansträngt mig lite mera.

Ne, jag har försökt att vara snäll, men nu får det räcka. Får jag ett sms till så kommer jag fråga honom rakt ut varför han fortsätter skicka obesvarade sms., Eller så säger jag att jag har kille, det brukar fungera haha.

Vad tycker ni? Hur ska man hantera killar som är för på?



Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe den gamla goda tiden =D



Har varit med om samma sak. O det är verkligen skitirriterande! Man orkar inte höra på massa tjat om o om igen... I början visade jag också att jag inte var intresserad o när jag pratade med honom gav jag han vissa "pikar", men han fatta inget.. Så till slut sa jag att jag inte var intresserad av ett förhållande för tillfället, att jag hade för mkt på gång o inte hade tid... Man får dra på ngn vit lögn :)

2009-03-21 @ 10:15:37
URL: http://hrvatica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback