Läggdags snart

Ser att jag har rätt många läsare, elr ja; 30 st är rätt många tycker jag hehe. Har nog aldrig förväntat mig lika många läsare som Kenza, även om jag tycker att hennes blogg är rätt tråkigt. Det är inte alltid kul att läsa om att hon ska rasta armani o fika med nadia.. any way.. Jag skriver inte bloggen för någon annan, utan för min egen skull..Tänk att kunna titta tillbaka om några månader och se hur mkt man utvecklats. Även om bara gäller några månader så kan man förändras rätt mycket.. 

Sen vill jag klargöra en sak;  bloggtiteln har jag inte funderat särskilt mycket över, och jag hade egentligen andra förslag först, men allt verkade vara upptaget. Det är därför jag valde denna till slut.  Men min blogg kommer att handla främst om mina tankar om kärlek dejting osv. Men det innebär inte att jag lever ett glamoröst liv där jag fikar dag ut dag in och diskuterar killar. Så riktigt är det inte,  tyvärr.

Jag tycker inte att jag lever som Carrie Bradshaw, utan ssnarare som Bridget Jones. En sån där förvirrad charmig liten figur som väljer fel hela tiden och testar sig fram.

Sen vill jag även tillägga att jag inte har en massa sex hela tiden.  Visserligen jag har haft flera one-night-stands under mina eh tidigare perioder, men känner att jag kommit över det lite nu. Tycker dock inte att det är något fel med det,  men personligen så har jag tröttnat på det.  Känner inte att jag får ut nåt av det.  Har tidigare haft sex med killar jag lärt känna första natten, men aldrig har det blivit nåt förhållande av det. 

Sist men inte minst, jag har en konstig period just nu.  Känner mig ledsen rätt ofta när jag inte kan hitta någon bra kille. Är frustrerad då det alltid känns som att alla andra har tur,  förutom mig.  Det gör att jag börjar tvivla på mig själv  på flera nivåer. Samtidigt vet jag att jag är en trogen tjej, ärlig, och nån man kan lita på. Önskar bara att någon kan upptäcka se vad som döljer sig under ytan. Egentligen vill jag bli räddad för en gångs skull. Och det vågar jag erkänna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback