Patetisk

är jah! Fyfan det är sjukt hur man kan tröttna på sig själv och sina tankar ibland. Jag har aldrig tidigare känt så här starkt för honom! Och vi har inte snackat med varann på 5 dagar ungefär..och jag vet knappt vad han gör. Istället blir jag helt rastlös när han inte är online nånstans, och undrar självklart var han är, vem han är med..osv?

Men det är inte idag förräns jag upptäckte att FAN jag vill faktiskt ha honom för mig själv. Men har inte riktigt vågar erkänna det liksom. Men nu när han "försvunnit" så inser jag att jag saknar honom.

Och så fick jag se bilder på honom, och självklart såg han superbra ut nuuu..aaaahhhh

Jag är patetisk...jag vet....suck jag hatar när killen har makten.då kan han göra vad han vill med mig och mina känslor känns det som.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback