suck

Snackade med honom tidigare ikväll. men fick inte särskilt mycket respons alls. Han skrev knappt, och verkade totalt ointreserad. jag blir lika trött och förvirrad som vanligt, det var väl för bra för att vara sant. Han är en sorts kille som bara hör av sig när det passar honom, när han känner för det, när han är på humör.. sak samma hur jag har det. aja bara att inse att killar är skit..fyfan..Vore han intresserad så skulle han hört av sig jämt, och inte var 4e dag när han sitter framför datorn för att han är uttråkad.

skyll dig själv idiot, för när du får se mig i sommar så kommer du ångra dig..det vet jag..la la la=), och DÅ kommer vi se vem som springer efter vem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback