Uppdatering

Hej hej, nu är jag tillbaka! Är det någon som har saknat mig? Tveksamt...

Jag har inte haft någon lust att blogga alls, kanske för att jag haft en press på mig att bara skriva om "kärlek",och då har det knappast funnits något att skriva om. Men nu fan skiter jag i det här och skriver om vad jag känner för...så får det vara!
Jag är så trött på killar att jag inte ens vill tänka på dem just nu, ännu minre skriva inlägg om dem. Tar en paus från sånt ett tag, för det fuckar min hjärna.

Idag är en jobbig dag för mig..ochj jag vet inte ens varför. Jo pms?! Men förutom det så är jag riktigt förbannad på kompisar med förhållanden. Jag hade planerat att spendera sommaren med en kompis, men nu skulle hon plötsligt spendera sina dagar med killen. Ah men lägg ner, varför lägga all sin tid på killen?Vi har inte setts på flera månader, och såg verkligen fram emot det.  Varför inte umgås med sina tjejkompisar för en stund, och kanske ha roligt på annat håll? Jag förstår inte grejen med att vara 21 år och helt befäst vid sin kille..jag gör fan inte det! Vissa dagar känner jag att jag saknar en kille, men inte fan saknar jag honom när jag vill ha roligt... hahahaa ja det lät lustigt. Usch ville bara skriva av mig lite.. tråkigt att ni bara ska läsa om mina dåliga dagar men det är vad jag upplever mest av just nu.

Och kärleken då? har det hänt något? Nej nej nej.. fortfarande lika surt... och fortfarande lika komplicerade är dem. Speciellt min "distans-förälskelse": Ja nu är det tyvärr så att man bara har kontakt över nätet, och vi vet ju alla hur lätt sånt kan missförstås. Vissa dagar är han ju så trevlig och "intresserad", men sen hör han knappt av sig.. vad fan ska man tro om honom? aja får vänta till Juli får då kommer vi spendera 3 veckor på samma semesterort.. Kan bli mitt livs bästa, eller sämsta sommar?


Whats up with you?=) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback